wtorek, 8 marca 2016

Nawał

Cały dzień przed komputerem, o ludzie! Ja wiem, naprawdę wiem, że jest sezon na rozliczenie podatku rocznego, ale jakby termin mija za prawie dwa miesiące a nie dwa tygodnie. Tymczasem ludzie powariowali.

Powariowali całkiem serio. Wszystko chcą na wczoraj. Najgorsze, że nawet faktury chcą na wczoraj czyli na zeszły rok, bo im kosztów nagle za mało. Nie wystawiam faktur wstecznie, koniec i kropka.
Rozliczać się też chcą natychmiast bo naiwnie wierzą, że dostaną zwrot podatku jeszcze przed świętami. No już to widzę. Nie wiem czy kasy w urzędach skarbowych wypłacają zwroty czy trzeba na listonosza czekać, ale nie wierzę, że to się stanie w ciągu dwóch tygodni, tak dobrze to nie ma. No ale klient nasz pan, ich pośpiech to mój zysk, więc od komputera praktycznie nie odchodzę. Chyba skończę z tą księgowością i przerzucę się na grafikę. Graficy chyba nie mają takich nawałów pracy. Przynajmniej nie mają takiego brania że wszyscy w jednym czasie czegoś chcą.
Niby powinnam być zadowolona, bo jakby więcej pracy to więcej kasy, poza tym w kwietniu na bank będzie masa spóźnialskich, a spóźnialscy zazwyczaj są nerwowi ale są skłonni więcej zapłacić. Też dobrze. W kwietniu będę ściemniała jak to ja jestem zawalona pracą, a raczej nie będę, skoro wszyscy szaleją teraz. W ogóle to ciekawe czemu tak szaleją, jakaś dziura budżetowa się robi, na zwroty zabraknie czy co? Do wakacji i tak większość dostanie co ma dostać.
Efekt jest taki, że jutro chyba do pracy nie usiądę. Nie ma szans, moje oczy nie dadzą rady. Nie wiem ile będę musiała spać i ile czasu żyć bez pracy żeby się zregenerować. Póki co moje oczy są czerwone jak oczy królika i łzawią jak oczy nastolatki po nieudanej randce.

Dla odprężenia popatrzę sobie przez okno, przyjechały nowe modele mazdy. Ładne są. Mogę patrzeć bez bólu i podziwiać też bez bólu, nie kupię takiego bo mi niepotrzebny. Marzyć o takim też nigdy nie będę. A Wy jak chcecie to sobie tu pooglądajcie → http://anndora.mazda-dealer.pl/modele

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz