czwartek, 12 lutego 2015

Mały chłopiec

- Wołałem cię, nie słyszałaś? - zapytał Paweł jak tylko usiadłam przed komputerem i założyłam słuchawki.
- Jak niby miałam słyszeć, przecież te słuchawki nie są bezprzewodowe?
- No tak, bez sensu Cię namówiłem. Trzeba było kupić takie właśnie bezprzewodowe z mikrofonem, mogłabyś chodzić po całym domu i rozmawiać ze mną.

- A ty masz takie?
- Nie mam, ale ty będziesz miała. Kupię ci, chcesz?
- Nie chcę. Tak naprawdę nie lubię słuchawek. Chyba wolałabym normalny mikrofon i głośniki.
- A wiesz, to jest pomysł! Głośniki, oczywiście, takie duże głośniki do telewizora najlepiej. Jak będę cię wołał to zawsze będziesz słyszała. Tylko nie takie przedpotopowe, nowoczesne, dźwięk jak w kinie normalnie, zobaczysz spodobają ci się. Trzysta dwadzieścia watt, wiesz jaka to moc jest olbrzymia? I do tego mogą być bezprzewodowe, możesz postawić gdzie chcesz, nie będziesz się o kable zabijała, podłączy się do komputera bluetoothem. Super będzie wiesz. Co ty właściwie robisz?
- Zapisuję co mówisz. Nic z tego nie rozumiem ale może mi się kiedyś przyda. Podłączenie głośników do telewizora do komputera brzmi tak samo ciekawie jak dziwnie.
- Jak to zapisujesz?
- Normalnie, przecież widzisz, walę w klawiaturę i zapisuję. No przecież umiem pisać, ty nie umiesz?
- Tak szybko to nie. Nieważne, bo znowu zmieniasz temat. Zamówić ci te głośniki? Mogę ci załatwić rabat.
- Paweł, ty czasem nie jesteś akwizytorem? Najpierw mnie namówiłeś na słuchawki, teraz próbujesz na głośniki, co będzie następne? Bo ja mam raczej małe mieszkanie, tu się tak dużo nie zmieści.
- To najwyżej coś wyrzucisz, nie przejmuj się, czasem trzeba coś w życiu zmienić.


I tak to właśnie z nim jest. Czasem jest jak mały chłopiec, który dostał wymarzoną zabawkę. A czasem to nawet bywa poważny. Sęk w tym, że ja nigdy do końca nie wiem, czy on się wygłupia czy serio mówi. Głośników mi nie kupi, bo nie wie gdzie przysłać. Albo może i wie, ponoć z sieci można już teraz wszystko wyciągnąć, a ja jakoś nigdy nie zadbałam o to, żeby się w internecie kamuflować. 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz